Прочетен: 608 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 04.05.2017 11:29
Основното предимство на G-Shock пред останалите часовници е издържливостта. Те са създали изцяло нова ниша, където часовниците не са аксесоар, а инструмент, който работи безпроблемно в всякакви условия.
Сега над 30 години след излизането на пъвият G-Shock, се появяват нови високотехнологични часовници - смарт часовниците. Apple, Samsung, LG, Garmin и много други инвестират милиони в пазара на свързаните устройства. Подобряват екосистемата си и добавят нови и нови функционалности.
Какво предлага Casio G-Shock на този пазар?
Със сигурност не и пълноценен смарт часовник. Според главния инжинер на G-shock, пазарът на смарт часовници е обречен. Животът на батериите е прекалено кратък, екраните са малки, а инвестициите нужни за да се бориш с гиганти като Епъл и самсунг - огромни.
Философията на Касио е различна, те добавят нови функции в часовниците си , които да работят заедно със смартфоните, вместо да ги копират. Основните клиенти на G-shock са хора с активен начин на живот, които се интересуват повече от функционалността, от колкото от дизайна. Бизнес модел, който няма как да бъде успешен при smart часовниците.
Часовниците трябва да се обновяват по няколко пъти годишно. Една от новостите е тройният сензор, който може да измерва едновременно темпрературата, атмосферното налягане и височината.
Въпреки всички нови функционалности, часовниците стават дори по-здрави и устойчиви, те издържат на най-суровите условия на земята, във водата или във въздуха, а плановете на Ибе е часовниците да са функционални дори и в космоса.
http://www.g-store.sk